Vårterminen

Idag drog vårterminen (min sista termin på komvux) igång. Ska bli såå skönt när det är över!:D Efter uppropet och prat med lärarna lunchade Tess och jag på Magnifik, trevlans. Innan jag tog bussen hem köpte jag en liten bucket men superfina rosor till min älskling, vita och rosa blev det:)
Nu när jag kom hem, efter min enormt hala och långsamma gång från bussen så skulle jag in på csn för att beställa studiestöd, men det funkar ju fucking inte att fixa e-legitimation!? Får väl helt enkelt vänta tills Hjärtat kommer hem... Får inte glömma att göra det bara!
Hjärtat är och plogar/sandar, åkte vid 05 i morse och kommer hem cirka 17 nu ikväll. Sedan åker han tillbaka för att köra utlassning vid 22 ikväll igen och kommer hem till cirka 07 i morgonbitti. Men då ska han i alla fall vara ledig hela dagen, så hoppas vi ska fixa och dona lite hemma då:)

Lovar att det kommer bilder snart!
Föresten kommer Kamilla hem redan på fredag, istället för den 3 Mars. Kul!:D Men knäppt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0