Vår tv har kommit:D

Igår morse ringde de från Hi-Fi klubben, vår tv hade kommit! Så vi käkade frulle och drog in till Uppsala för att hämta den!:D Ska plocka upp den idag när vi hämtat vår tillfälliga tv-bänk. Och idag ska vi sätta ihop vår soffa också, det kommer bli så snyggt uppe i vårt vardagsrum!:D Vi ska även måla det sista i hallen, sätta foder och lister sen är vi klara med allt utom sovrummet. Så skööönt! Så i veckan borde vi får vår boxer och internet och då flyttar vi in på stört! Längtar:D

Idag ska jag in och luncha med Mandi, sjukt länge sedan jag träffade henne! Ska bli mycket trevligt, sedan åker vi ut så hon får se mitt nya boende:) David joinar också för lunch I think.

Nu ska jag fixa mig så jag är klart tills han kommer hem för då drar vi direkt, ska träffa Mandi runt 12.30:)
Ha en fin dag allesammans! (slänger in lite bilder ikväll på vårt hus:))

Den är så sjukt snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0