Perfekt!

Kläderna från HM passade perfekt och skorna som jag hade glömt att jag beställt, var underbara:) David tyckte till och med att de var "skitsnygga", då är de snygga för han säger aldrig något sånt, han "kan inte det där med kläder" säger han.
Efter ärendena blev det hem och byta om för att sedan åka och hälsa på min gammelmormor på lasarettet. Var konstigt att se henne bara ligga där, hon som brukar vara så pigg. Känns i alla fall skönt att få träffa henne innan hon försvinner, vilket nog sker snart...

Efter besöker på lasarettet for vi till Maxi och åkte sedan hem, mamma, pappa, syster, farmor och farfar följde hem hem för att se hur vi fått det:) Sedan kokade jag ris och vi käkade upp det sista av Thaimaten. Blev en lugn kväll i soffan. Skippade att måla för att vi skulle ha hela dagen på oss idag, men nix! David åkte väl cirka 07.30 i morse. Utlassning av snö och sedan ska de ploga också. Helt värdelöst! Jag hatar denna vinter! David kommer väl inte hem fören 22 ikväll eller så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0