Ömt...

No work for me today. Kände mig inge bra i natt/morse plus att min tatuering fortfarande är svullen och riktigt öm. I morgon ska jag dock till jobbet 11.15-15.15, ska leta fram ett par riktigt förstora brallor när jag kommer för annars kommer jag inte kunna jobba. Min jobbrallor jag har nu är ändå too tight, gör liksom ont utan att man redan är öm. Blivit för fet helt enkelt:P
Blir heller ingen fest för mig ikväll, inget jobb=inget festande. Så när älskling kommer hem ska vi åka och röja upp i huset direkt och måla det sista (jag vet, vi får aldrig tummen ur röva!), sätta foder och lister. Allt detta ska vara klart idag! Om klockan inte är alltför mycket efter det kanske vi åker och hälsar på Max en sväng, eller så får David åka själv... vi får se helt enkelt.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0