O M G

O M G vad dåligt jag mådde när jag vaknade. Länge sedan jag var så här bakis, länge sedan jag festade också i och för sig. Blev endel vin igår. Min taxiresa hem med Hjärtat var inte den roligaste. Mådde så sjukt dåligt! Plutten var snäll och tog hand om mig när vi kom hem och det behövdes kan man säga.
Har varit vaken sedan 09, då plutten gick upp. Jag hade tänkt sova till 10.30, men det var nog ett smart drag att gå upp tidigare för att få bort bakfyllan... mår lite bättre, men inte mycket. Trodde det var borta, sedan reste jag mig.

Börjar jobba 12, så ska snart käka frukost. Ser inte fram emot att jobba kan jag ju säga, men jag är fett glad över att det är ett riktigt fispass, på bara 3 timmar. S K Ö N T!
Ikväll blir det middag här hemma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0