Kort varsel

Idag bestämdes det att vi över helgen ska åka med Annie och Patrik till Idre. Ska bli skönt och roligt:) Annie ska få det hemska uppdraget att lära mig att åka skidor. Var över och provade pjäxor, får även låna skidor av henne. Ska bli spännande, så får se om jag på söndag kan åka skidor? Upp till bevis liksom! Och ett stort TACK till Isabelle som tog min tid på fredagen:)

Är bajshungrig just nu! Måste äta något snarast, eller dricka i alla fall! Väntar på att älsklingen ska komma hem för då ska vi fara in snabbt till stan för att handla en torkställning eller vad det nu heter, så att jag kan få börja tvätta någon gång! Sedan blir det även till att börja packa pruttens saker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0