Godnatt!

Gjorde inte klart tatueringen, delar upp det i två sittningar. Det gjorde så sjuuuukt ont i slutet att jag ärligt var nära till tårar. Har aldrig någonsin tyckt att det gör så ont, men detta var pain! Blev så sjukt svullen också. Så ska dit igen om cirka 10 dagar när detta läkt. Lite mindre än hälften kvar att göra. Kommer bli bra i slutändan:)

David har fortfarande inte kommit hem och verkar inte ha nå planer på det heller. Eller det är inte han som bestämmer, men de ska köra klart allt som snöat idag. Han får kanske åka hem om cirka 8 timmar eller något. Ännu en natt ensam, börjar tröttna rejält! Denna vinter förstör allt och gör mig bara ledsen....
Nu säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: elin

bella, vad ar det jag ser? :) vad blir det for natt? NYFIKEN! KARLEK!

2011-01-13 @ 14:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0