No-lifers!

Klockan är nu i skrivandes stund 22.17 och David är ännu inte ens påväg hem. Jag vara älskar hans jobb! Eller så hatar jag det ganska mycket? Han skulle varit ledig i veckan för att jobba i sovrummet så vi kan få flytta in där någon gång. Nu tänker ni säkert "men jobba där inne du då!", men det kan jag inte för jag vet inte vad som ska göras och jag är inte särskilt stark och vågar in ha sönder väggar osv utan att han är med. Vill ju inte göra fel för fasen!
Så här har det låtit från hans håll under dagen.
"Vi ska inte köra till senare än 16"
"De skojade om att vi skulle köra till 23, men sen sa de att det inte skulle bli senareän till 21"
"Jag vet inte hur det blir, de verkar vara lite bakom flötet"

Jag bara älskar folket han jobbar med, vilka jävla mongon och no-lifers! Btw, det är inte orginalarbetarna idag..

Föresten så har jag färgat håret! Blev inte så stor skillnad, men utväxten är gone!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0