Jag bara älskar snön:D:D:D:D

Hoppas ni kände ironin där. Jag har aldrig tyckt särskilt bra om snö förutom att det kan vara fint ibland. Denna vinter tycker jag ännu mindre om snö än vad jag gjort förr. David har snöjour fram till april. Och som ni alla vet kom det en del snö i natt...
Först jobbade han från 07 till 16 på vanliga jobbet, kom hem,käkade, duschade och pussade på mig innan han åkte igen vid 17.00. Då åkte han till Sollentuna för att ploga, han kom sedan hem igen vid 00.30, men åkta lika snabbt tillbka till Sollentuna igen vid 01.10 och där är han fortfarande. Som det ser ut nu kommer han inte komma hem på 15 timmar om de ska köra klart hela området, som de har sagt att de ska. Tycker synd om älsklingen ming! Han har varit vaken sedan 05.50 igår... i denna stund har han alltså varit vaken i cirka 31 timmar. När han kommer hem (om han kommer hem) ska jag laga god mat och ta hand om honom ordentligt.

Föresten blåser det så mycket ute att varje gång det blir en hårt vind mot vardagsrumsfönstret så tränger lite vind in genom väggen/fönstrena. Burr!
Nu ska jag snart ta tag i min andra samhälla uppgift....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0