Slarvpelle

Ikväll ska jag försöka ägna någon timme åt att plugga Massmedia och Lag & Rätt. Prov på fredag. Samhäll it is. Om det ska bli kul? Nej, verkligen inte! Jag ska klara det. Klara det bra. Hade tänkt börja plugga när jag kom hem vid 12.05, men var så sjukt trött så tog en liten powernap. Trodde jag, det blev en på cirka 3,5 timme. Åh, så skönt det var. Papprena med sidorna som gäller inför provet har jag tydligen lagt någonstans där jag ej hittar dem. Blir till att stressmessa Tess igen, för att få reda på sidorna.

Jag verkar ha blivit en slarvpelle. Jag har ALLTID haft koll på allt, men nu de senaste veckorna har jag tappat bort en del saker. Det suger. På riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0