Prutt på plugg!

Jag och hjärtat går en kurs inför julborden i ansvarsfull alkoholservering, det suger. Rekomenderar inte någon att gå den kursen. Dock bara två gånger, men det är mellan 09-16.30. Höll på att avlida förra gången, de snackar om samma sak HELA tiden. Fett boring helt enkelt. Och i morgon har vi prov, jag kommer faila fett. Prutt på det!

Idag hade jag körlektion på körskolan för första gången på 5 månader:O Det gick inte så bra enligt mig själv. Besviken! Usch! Pladdrade lite Sjökan på jobbet hennes också innan jag fick rusa till bussen. Åkte buss hem till mig första gången på någon månad. Kändes konstigt. Åker ju alltid hem till min älskling annars.

Nej, nu måste jag nog börja plugga lite inför provet i morgon och även inför samhällsprovet som är nästa eller om det är nästnästa vecka. Jag har i alla fall gjort klart inlämningsuppgiften som ska in om tre veckor. Bra jobbat av mig tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0