Plugg!

Sådär då! Uppe och käkar lite frulle, dags att plugga snart. Igår blev det inget pluggande efter jobbet. Både jag och älskling var fett trötta. Jag jobbade 11 timmar igår och han jobbade cirka 18 timmar. Och upp vid 02.30 i morse igen för att ploga snö ännu en dag, sedan ska han jobba kväll med mig på julborden. Gillar inte att han inte får någon sömn. Högst 3 timmar per natt nu...

Well, jag måste råplugga nu i någon timme, har prov klockan 13.00, men jag har inte hunnit plugga som sagt. Så nu är jag upp i tid för att hinna med det.
Om jag absolut inte får inte något alls, då får jag göra provet på måndag, men det vill jag inte. Vill inte skjuta upp det, så nu jäklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0