Lurre!

Igår stod jag för lunch-lagandet hemma hos familjen Ericsson. Eftersom jag ändå inte är i skolan denna vecka, kan jag lika bra hjälpa till med det så Davids mamma kan slita uppe i restaurangköket med förberedelserna inför julborden som går av stapeln på onsdag den 24 november.
Även idag ska jag stå för lunch, idag blir det fläskpannkaka, mums! Första gången jag gör det, så vi får väl se hur det går...

Igår började jag med min samhällsuppgift och jag blev klar! Fett stolt!:) Tog cirka 5 timmar, skööönt!
Idag efter lunch ska jag plugga lite geografi och börja med instuderingsfrågorna inför samhällsprovet som är next week. Två prov nästa vecka:(

Nej, nu ska jag sätta igång med lunchen, ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0