Helt sjukt!

Enda sedan jag vaknade har jag funderat på varför jag har så ont vid troskanten, på framsidan av höften...
och nu kom jag på det!
Jag ramlade ju igår, påväg till Joar! Måste ha sett så sjukt kul ut.
Jag och Caroline är påväg i rask takt mot Joar från Kamillas place... vi går och pratar och helt plötsligt, ligger jag på trottoaren. Det gjorde så sjukt ont! Men ändå brydde jag mig bara om min mobiltelefon "ta min mobil, ta min mobil Carro". Ramlade rakt ner med ansiktet i backen, fuck vad ont det gjorde i magen!
Vände mig sedan om till rygg och kunde inte göra annat än skratta. Folk kommer fram och frågar hur det gick och jag bara skrattar och säger att det är lugnt haha.
Caroline hjälper mig upp och vi skyndar vidare till Joar haha.

Hur kunde jag glömma bort att detta hände?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0