Hejdå mina fina vänner<3

Igår var det lite hejdå-party för mina två fina vänner Kamilla och Linda. Vi var ett litet, men tappert gäng. Snacks, vin och dans,mycket trevligt! Gick till Joar gjorde vi också, dansade loss som aldrig förr. och det känns idag. Ont i hela kroppen, speciellt nacken och axlarna, weird.
Strax efter två gick jag, Kamilla och Linda till torggrillen och hämtade mat, Hugo följde också det. Tog med oss mat hem till Kamilla och käkade där, gott!
Älskling plockade upp mig strax efter 03, då han kom från sin spelning i Sigtuna. Vi for hem och somnade bums tätt intill varandra:)
05.48 ringde hans mobil, snöjour! Så då var det bara för honom att åka till Sollentuna för att ploga snö.
Tycker synd om honon, fick sova i drygt 2,5 timme. Han är duktig som sliter!

Ikväll blir det mys med min man<3


Mina fina vänner Linda och Kamilla<3
Ha det bäst i Thailand så ses vi hemma i mitt nya hem när ni kommer hem:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0