By the way!

Blev en sväng till Caroline medans Hjärtis skulle träna:) Mycket trevligt!
Nu har jag hunnit med att göra ett par frågor till, är på fråga 8 just nu. (Tror jag hittade svaret på frågan som jag hade problem med tidigare).
Ska göra klart den sedan blir det Sverige skönaste familjer innan vi ska sova, mysigt!

Stackars älskling ska upp vid 02.30 inatt, för att ploga snö i Sollentuna ännu en gång. Själv ska jag upp i hyffsad tid, typ 09.00 för att göra klart instuderingsfrågorna innan jag ska jobba julbord igen. I morgon blir det 12-23 som gäller, så bara lägga på ett kol på plugget innan jobbet.

Sov så gott allesammans<3
By the way, vilket pruttväder!
Och tack Lina, det hjälpte även om jag hittade svaret innan;) Men fick reda på att jag hade rätt svar i alla fall hihi, så tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0