Vad ska man tro?

Hej hallå alla glada!
Sitter i min säng och väntar på att hjärtat ska ringa och säga att han är påväg, men känner jag honom rätt så blir det "förlåt att jag inte ringde, jag glömde och min tele är död också". Well well, bara han kommer inom snart framtid är jag nöjd:)
Idag har jag degat, pluggat lite, blekt tänderna, duschat och så. Känner mig rätt fräsh för tillfället;) Så jag är redo för att baby kommer snart hihi.

Ida har fått i uppdrag att photoshopa en bild på mig, så jag får rött hår:O Jag har länge undrat om jag ska våga, men alla killar jag frågat säger stark "Nej", även David haha. Medan vännerna, som Millan säger "jag tror du skulle passa i det". Vad ska man tro? Så Ida är snäll och fixar och trixar:)

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: nathis

jag tror killar över lag är lite 'rädda' för tjejer med rött hår, vet inte varför, men alla jag känt som färgat håret rött har nästan fått ännu mer attention efteråt! tror det röda håret utstrålar lite intellekt, självständighet vilket är mycket sexigt, och därav är killar nog lite rädda för rödhåriga tjejer.. men dock en teori! ;-)



& slutligen tror jag du skulle vara riktigt snygg i rött hår! :)

2010-03-24 @ 20:54:54
Postat av: Bella

Svar; Åh fina du:) Jag tror din teori stämmer, de är rädda. Feigsar;)

2010-03-24 @ 21:27:43
URL: http://duarintetrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0