Skadeglädje är den bästa glädjen!

Inatt var det jobb som gällde. Gick la bra, till en början såg det ut som om det inte skulle komma mer än 200 pers, men sen helt plötsligt rullade det inte typ 80 pers SAMTIDIGT, vilket skapade en stor äcklig kö. Men den fick vi bort rätt snabbt. Sen rullade det inte ännu mer folk under kvällen. Så det blev ändå en hel del.
David ringde mig under kvällen, kul att han hörde av sig utan att jag bett om det. Han är nämligen inte så bra på sånt haha. Sen ringde han även mig innan jag skulle sova vid 04-tiden då jag kommit hem från jobbet. Han var jättefull, och jag har nu pratat med honom igen. Och idag mår han som han förtjänar mohaha. Jag vet jag är elak som skrattar, men tycker det är lite roligt allt.
Nu ska jag åka till jobbet 17-20 jobbar jag, sedan kör mamma mig och David hem till honom. Blir en lugn kväll med bara film och närhet.

Ha en fin söndag!:)

Kommentarer
Postat av: angelica

you're so evil!!!!!! ;)

2010-03-08 @ 20:18:06
URL: http://sarrmajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0