Sista gången gillt....

Idag är det min och Davids 3 månaders dag:)<3 Känns riktigt bra! Så efter att han har tränat i kväll kommer han hit så ska vi pussas mycket, och han ska hjälpa mig med matten. Härlig kombo va?;) 

Fy, vilket väder det är idag! Fick ju en chock då jag tittade ut. Ja, jag har nyss gått upp. Vaknat fram och tillbaka från åtta tiden, men nu gav jag upp. Nu ska jag snart gå och börja laga min soppa. Idag börjar my healthy life. Får se hur länge det håller nu. Håll tummarna för mig hörrni! Funkar det inte nu, kommer det aldrig funka känns det som. Så last chanse!

Vill ju inte sluta så här precis!


Kommentarer
Postat av: Ida

Äsch tänk inte så, jag tror på dig Bella! :)

2010-03-01 @ 13:21:33
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0