Prov två, done!

Idag var det engelska prov nummer två. Gick sådär, är sur över att det inte var några glosor idag som de hade sagt. Utan de var igår istället, sånt gör mig förbannad. Speciellt eftersom jag inte hade pluggat på glosorna till igår utan lite till idag. Äh, finns inte så mycket att göra åt det nu. Var ner till Westerlundska en snabbis efter och kollade på när Hjärtat spelade fotboll. Fotbollstuneringen som Westerlundska har varje år, ägde rum idag. De gick till semi, duktiga. De hade de absolut FULASTE "matchtröjorna" jag sett i hela mitt liv. Vita och rosa typ. Jättesmå också. Skrattade bara åt dem haha. Nu har jag kommit hem och trött är jag, jag tänker faktiskt vila en stund, så som jag gör nästan varje dag:P
Föresten, jag är glad för att min mattelärare igår insåg att hon gett mig för lågt betyg på senaste matteprovet när vi kollade igenom det tillsammans. Så hon skulle ändra det till ett VG, me happy about that!;)

Kommentarer
Postat av: lina öberg

sv: jag har målat tavlorna mest av intresse.

men under målandets gång har många frågat mig om de inte kan få köpa tavlorna. och då fattade jag beslutet - ja. priset är satt efter vad tavla, duk och färg kostar mig. inte riktigt intresserad av penga-vinning :)

som (roligt nog) just denna jag haft två till intressenter på!



man skriker till - jag vill ha den och så var den helt plötsligt såld.

lite som först till kvarn :)



uppskattar att du tycker om dem! värmer.

2010-03-10 @ 12:28:09
URL: http://slemlina.blogspot.com
Postat av: lina öberg

sv: jag har målat tavlorna mest av intresse.

men under målandets gång har många frågat mig om de inte kan få köpa tavlorna. och då fattade jag beslutet - ja. priset är satt efter vad tavla, duk och färg kostar mig. inte riktigt intresserad av penga-vinning :)

som (roligt nog) just denna jag haft två till intressenter på!



man skriker till - jag vill ha den och så var den helt plötsligt såld.

lite som först till kvarn :)



uppskattar att du tycker om dem! värmer.

2010-03-10 @ 12:33:02
URL: http://slemlina.blogspot.com
Postat av: lina öberg

sv: sure. ska jag säga såld till bella ahlin?

2010-03-10 @ 12:52:20
URL: http://slemlina.blogspot.com
Postat av: Isabelle

sv: Haha, nej det är inte absint ;) Vi dricker Sourz Sour Apple! ;b

2010-03-10 @ 16:50:16
URL: http://izziiie.blogg.se/
Postat av: lina öberg

sv: jag ska slå in den för vidare transpot. mcdonalds blir vår handelsplats.

jag jobbar ikväll.

jag jobbar imorgon kväll och jag jobbar hela fredag (fram till 19)

dududu?

2010-03-10 @ 17:34:48
URL: http://slemlina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0