Oväntat

Haha roligaste grejen hände på msn idag. Eller kanske inte roligaste, men kul var det. Jag skrattade.
En kille vid namn Jelmer från Holland som jag lärde känna när jag var i Tyskland i 1:an på gymnasiet. Vi var ju på en grej som heter Comenius Projekt där man träffar andra elever som går liknande program (Samhäll Europa) som vi. Och det året var det elever från Holland, Tyskland och Frankrike. Min kompis Nathalie hängde lite med denna kille vid namn Jelmer och ikväll skrev han till mig på msn. Minns inte när jag pratade med honom sist, i alla fall så såg vår korta, men roliga konversation ut så här;


Jag tyckte det var roligt i alla fall, liten chock, inte direkt vad jag hade förväntat mig att han skulle säga haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0