My weekend.

I fredags var det partaj! Fet förferre hos Ange med kul folk. Sedan var det av ner till kära Joar Blå, en helkul kväll:D Slutade kvällen med mat at torggrillen, där det inte var en enda kotte i kö!:O Sedan körde vi hem Ange innan Lina, David och jag åkte hem till mig och sussade gott:)
Lördagen började med att titta på när hjärtat hade innebandymatch. Var där med Lina, Linda och Sandra. Sedan for jag hem tillsammans med älsklingen hem till honom. Klockan 18 for vi till Joar för att plocka ner efter deras studentfest sedan började vi jobba vid 20.00 båda två. En rätt kul kväll på jobbet faktiskt. Mycket bättre än vad jag trodde den skulle bli som tur var! Kull lekte vi hihi. Efter jobbet for vi upp till Donken för lite nattkäk, sen hem till mig och sov gott.
Söndagen var det slapp som gällde. Hade myskväll hemma hos David, med film och så:)




Bild från i fredags:) från vänster; Ange, Lina; jag; Sebbe  och Anna.


Kommentarer
Postat av: Ida

Schnygga! :P

2010-03-24 @ 20:20:14
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0