Mer skratt åt folket!

Igår var jag som i tidigare inlägg grinig, men det släppte efter några timmar. Min lilla sötboll kom och hämtade mig efter sin träning vid 22.30. Efter en stund med honom blev jag på bättre humör. Vi busade och skrattade mycket, det gillar jag! Mer bus och skratt åt folket!:D

Idag var skola, rätt tråkigt as usually. Sen träffade jag Evelina och Linnea och de fick hålla mig sällskap i väntan på min buss. När jag kom hem slocknade jag, kunde verkligen inte hålla mig vaken! Sov bara cirka 30 min, dock väldigt hårt. Märke inte att det hade ringt tre gånger och fått två sms, shit vad skönt att jag fick sova riktigt djupt! Snart är det dags för duschen. Det vankas födelsedagskalas/inflyttningsfest hos herr Anton idag, som fyller 23, grattis grattis Anton!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0