Lite duktig har jag varit idag i alla fall.

Älsklingen kom hit igår runt 21, mysigt! Önskar att vi alltid kunde få vara tillsammans, allt är så mycket bättre då. No school for me today, mått illa hela natten, så skippade det. Och älsklingen låg och drog sig länge med mig innan han for iväg till skolan. Min fina kille:)
Själv har jag sovit ut, kan aldrig få nog utav att sova haha. Sedan har jag även gjort klart in andra inlämingsuppgift till Psykologin och nu skickat in den, känns skönt! Har även gjort en del av engelskan. Tagit fram soppan, så jag kan äta den snart tänkte jag. Ikväll blir det lax till middag.

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Solsidan tänkte jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0