Jag gillar serier.

Idag bestod middagen utav stekt kyckling och massa sallad. Gottigottgott. Blev ingen soppa idag, har inte varit så hungrig idag. Sovit en del, då min natt var konstig som jag tidigare berättade.
Nu på kvällskvisten har varit lite busig och laddat hem de 5 första avsnitten utav serien Solsidan som går på tv4 på fredagar. Har hunnit se två avsnitt, och jag gillar det. Min typ utav humor:)
Nu är det Dating in the dark som gäller, rätt kul faktiskt än så länge. Skulle inte klara av det, tänk vad besviken man kan bli när man får se personen. Låter jag ytlig? ja, jag kanske är det. Men det ska faktiskt klicka fyskiskt också enligt mig. Sedan klockan 21 är det ÄNTLIGEN säsongsstart av Desperate Housewives! Som jag har längtat!!!:D:D:D Ännu ett happy moment haha. Dags att kila,ska fortsätta kolla på dating in the dark:P


Solsidan


Dating in the dark


Desperate Housewives


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0