Jag är lycklig, right?

Jag kan inte sova. Ligger bara och tänker. Tänker på massa saker. Jag vill inte tänka. Inte nu. Jag orkar inte. Jag vill bara sova. Jag ska faktiskt upp 08.30 i morgon, så jag borde sova nu, men jag kan inte.
Har massa tankar om allt möjligt.

* Vad ska jag ha på mig i helgen?
* Vad ska jag göra med mitt liv?
* Är han lycklg?
* Är jag för mycket?
* Vill vi samma sak?
* Varför orkar jag inte plugga?
* Är jag en dålig människa?
* Hur vill jag bo?
* Vad ska min hund heta, vilken ras ska jag ha?

Detta är bara ett urval av vad jag tänker på när jag inte kan sova. Jag hatar det. Dessa tanker får mig att må dåligt. Jag blir inte lycklig. Jag är lycklig, eller är jag inte det? Jag har världens finaste pojkvän och de bästa vännerna och min fina familj. Jag borde vara lycklig, right? Ja, jag är orolig att jag känner mer än vad min pojkvän gör, och det gör mig galen.

Nu ska jag försöka sova igen, vet att det inte kommer funka, men jag måste. Kissnödig är jag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0