Hard work work.

Igår var det fest för Anton, trevligt. David och jag åkte hem till honom runt tolv någon gång, började kolla film, men stände av efter typ 30 min och sov istället. Idag har jag jobbat Donken 11.30-19.00, det gick la bra, mycket folk. Nu har jag precis sminkat om mig efter att ha sovit en timme. Är dags för jobb nu i natt också. 23-04 på Joar är det som gäller. Jag mår kasst, sjukt illa, hoppas det inte kommer mycket folk, jag orkar verkligen inte.
Hjärtat är på studentkryssning i natt, hoppas han har det kul:) Men inte för kul, han har ju en tjej här hemma( jag;P) som faktiskt vill att han sköter sig och kommer hem ordentligt. Hoppas verkligen inte att deras båt fastnar ute på Östersjön, som så många andra båtar har gjort senaste tiden.

Nej nu är det dags att klä på sig! Ska åka om cirka 20 min. Ont i benen har jag också efter att ha stått upp en hel dag i köket. Ja, det är synd om mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0