Happy moment!

Oh yes, oh yes, OH YES! I found it, I found it! Jag har hittat mitt bankomatkort!:D Kan inte beskriva hur fucking glad jag blev när jag kom på vart det kunde ligga och sen att det verkligen låg där! Wihooo, nu har jag det, och det det känns skönt! Något som hade toppat min dag ännu mer var jag om jag hade varit vaken när älsklingen ringde vid 11.04. Jag vaknade 11.35. Fuck it! Annars hade han varit här just nu... det hade ju bara varit så bra! Men men, what to do? Hade ljudlös, utan vibration så här vaknade man inte:(
Får ses i morgon istället. Sov ju tillsammans inatt och det var bäst som vanligt! Dock sov jag konstigt igen, kändes som om jag var vaken fast jag sov. Läskigt och jobbigt. Men att hjärtat var här gjorde allt bättre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"det går bra nu kompis det går bra nu" älskar bilden på gubben i bilen btw ;)

2010-03-02 @ 13:15:56
Postat av: Ida

Svar: Men visst är hon! Texterna träffar liksom mitt i prick, skrämmande ibland :P

2010-03-02 @ 16:58:52
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0