Glatt överraskad!

Igår överraskade älsklingen med att komma 1,5 timme tidigare än vad han skulle:) Dock fick jag panikduscha och avsluta mitt samtal med Millan för att hinna! Han skrev först på fejjan och då förstod jag att "en mysig överraskning" kunde vara att han skulle komma tidigare, för han vet att jag blir glad då:) Sen fick jag ett sms "Står utanför din dörr om 10 min=)". Snabb som jag är var jag nästan precis klar när han kom. Hihi, hade en mysig kväll som vanligt innan det blev nana kudden tillsammans med världens bästa kille! <3

Idag var det skola, trodde jag och Tess skulle bli tio min försenade, men vi hade glöm att vi inte började fören 9 istället för 8.30, det var ju bra. På engelskan som sedan började vid 9 fick vi reda på hur det gick på proven vi hade förra veckan. Jag blev glatt överraskad, då det kändes som det gick skit på hörförståelsen. Men det blev tydligen ett -mvg, så glad blev jag! andra delen blev g+, hade inte pluggat på orden alls, och de utgjorde en stor del av den delen av provet, men resten var bra så det sög ju lite, men jag får skylla mig själv :P

Gick tidigare från matten för att ha körlektion, det gick helt okej, trots att det var 1 månad sedan jag var där och körde sist! Men nu jäklar ska jag köra på och plugga teori så jag får det där jäkla kortet någon gång;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0