En helmysig dag med den finaste jag vet.

Det var mycket på jobbet igår. Mycket folk kom och var hungriga, men det gick ändå riktigt bra i köket:) Efter jobbet hämtade mamma mig och vi åkte till järnvägsstationen för att plocka upp hjärtat som kom hem från studentkryssningen. Sedan körde mamma oss till honom. Startade en film Prinsessan och grodan blev det, den var inte så jättebra. Tråkigt tycker jag, som hoppats att den skulle vara bättre. Älsklingen var så trött så jag lät honom sova under filmen. Vi la oss för natten runt 23-tiden. Han somnade nästan bums! Inte jag, men tillslut så somnade jag i hans famn:) Vaknade tidigt i morse redan vid 9, men vi somnade sedan om båda två och gick upp vid 12. Åt lunch direkt, pyttipanna och smörgåstårta blev det. Gott! Har haft en väldigt lugn och skön dag tillsammans hemma hos honom. Körde in hans syster till stan för att hon skulle hämta sin bil. Efter det tog vi en tur i bilen, David visade mig runt på deras gård/ägor. Det var mysigt så nu vet jag ungefär hur stor hela deras gård är, och den är rätt stor kan jag meddela. Tror älsklingen blev glad över att få visa mig runt hihi.
Han körde hem mig för snart 2,5 timme sedan då han skulle på träning. Nu ska jag ta och slå på en film faktiskt:) Gran Torino blir det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0