Det är vad jag vill just nu

Idag är en dag då jag irriterar mig på det mesta. Från att vara på rätt bra humör till att tycka att det mesta suger gick snabbt. Idag vill jag bara vara ensam, eller med David. Han får mig att må bra. Idag stör jag mig på min familj, inte mamma. Men syster och pappa. Så fort jag är grinig får jag höra det, jag får aldrig ha en dålig dag tydligen. Varför ska jag vara glad jämt, det gör mig ännu surare när min syster till fjortis gapar klagande "fan vad sur du är! varför är du så sur, har du mens eller" Nej, det har jag inte! Kan jag inte bara få vara lite grinig, så som du är typ 24/7?! Gahhh utbrott gånger 1000 idag. Tänkte tränat, men just nu känner jag inte för det alls. Göra klart engelskan måste jag också, men det känner jag verkligen inte för just nu! Så nu laddar jag hem en film, som jag vill ska komma hem fort. Det kan jag nog bara drömma om, men hoppas går ju.

Vill bara ligga i min säng, eller Davids, med honom. Kolla film och kramas! Det är vad jag vill just nu. Kan jag inte få göra det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0