Dags att byta p-piller?

Jag har känt mig rätt nere den senaste tiden. Nog för att jag alltid är extra känslig innan jag ska ha mens, men det brukar försvinna rätt fort. Inte nu, jag är fortfarande nere. Det känns som att ingenting jag gör duger riktigt. Min självkänsla suger väl rätt hårt just nu. Jag visar det inte utåt, men jag mår inte så bra som jag vill och brukar just nu. Det suger hårt! Jag funderar på om det kanske är dags att byta p-piller? Ska ringa i morgon tror jag, glömde det idag. Så ska försöka komma ihåg det, och kanske till och med gå dit i morgon.

For in till stan idag vd 15 tiden, gick och solade med Tess och Carlos, sedan mötte jag upp Jojjo för att käka. Vi satt på Wickmans någon timme och babblade, trevligt! Sen blev det en lång, kall och jobbig promenad till Yenny nere på slånbärsan för möte. Så nu är schemat hyffsat klart inför april.

Jag har så sjuuukt ont i huvudet att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag tycker så otroligt synd om mig själv just nu!

Kommentarer
Postat av: Uppsalasmurfen

asså jag skulle byta DE

BAJS

2010-03-25 @ 10:41:54
URL: http://bloggen is the fucking shit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0