Besviken

En lektion idag bara, matte var det. Ekvationer är det som gäller, it sucks! Fick reda på hur det gick med förra inlämningen av geometri. G+ fick jag, vilket jag INTE är nöjd med. Enligt henne redovisar jag för väl. Hur kan man göra det? Jag har alltid lärt mig att man ska redovisa sina tankegångar osv, men så nu ska jag bli mer slarvig så kanske det går bra.

Slutade vid 10, då lektionen var slut. Gick upp på stan för att möta Millan. Astrid var med också, trevlans. Vi gick direkt till Johanssons Presentaffär och hittade direkt vad vi ville ha. Effektiv shopping värre:D Det blev massa fina saker, skulle vara glad om jag var Caroline. Kanske ska säga att det är födelsedagspresent till Caroline som fyller 20 år på lördag:) Idag kommer hon äntligen hem från sin resa i Thailand, där hon har varit i 3 månader nu! Och i morgon är det välkomen-hem-och-födelsedags-party för henne:D Kul!

Nu är jag trött efter att ha ätit. Lagade något jag aldrig lagat förut och det blev gott som tusan! Bacon i sås med pasta typ. Mums!
Så nu tänker jag vila innan jag måste sätta mig för att skriva min jäkla engelskauppsats:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0