Ahlin INTE Aaaaaaahlin!

Älsklingen var supertrött när han kom igår, men trots det somnade vi inte fören närmare 02 i natt. Stackarn var så trött i morse.. tyckte så synd om honom som var tvungen att gå till skolan medan jag kunde ligga kvar i sängen. Jag somnade snabbt om efter att han hade åkt och sov hårt fram till 11, då min systers tandläkare (tror jag) ringde på hemtelefonen. Sprang upp och svarade och jag hörde knappt vad hon sa nyvaken som jag var. Hon bröt otroligt mycket på något språk. Hon uttalade vårat efternamn så som de flesta utländska uttalar det A-hlin, verkligen betonar det Aaaaahlin. Som om det var ett utländskt namn, lite som Ali liksom.
Well somnade om efter att ha gett henne mammas nummer. Vaknade vid 13 igen och nu har jag käkat "frukost", gott var det:)
Om en timme bär det av in till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0