10 godnatt

Igår var det jobb som gällde, gick fint. Blev kassa för hela slanten för mig. Lina kom upp strax innan jag slutade, sedan for vi hem till mig. Kollade på slutet av Melodifestivalen, helt fel låt vann ju i alla fall. Även om jag inte har kollat på något avsnitt direkt. Sen gjorde vi dipp och grönsaker och det blev även ost och kex till The proposal. Den var riktigt bra tycker jag. Rolig, vi skrattade mycket:)
Efter det kollade vi på Ztv i några timmar, lade oss i sängen och pratade och vid 04.22 bestämde vi oss för att det nog var dags att sova på riktigt efter ett antal försök till att säga godnatt. Ni vet hur det är, man kommer på fler saker att säga vilket leder till sisådär 10 godnatt innan det väl sker på riktigt haha.

Nu åkte Lina nyss hem och jag ska hoppa in i duschen tänkte jag. Sedan blir det jobb ikväll med 17-22. Får se hur det går ikväll.


Min fina vän Lina:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0