10-03-13

Igår sov jag hos Finast. Åkte med honom hem efter Lindas och min lunch när han slutat skolan. Degade lite i soffan först och kollade lite tv. Sedan kom jag på den fina idén att vi kunde tvätta hans bil. Han har velat göra det länge och tjatar alltid om att han inte hinner eller orkar, så tillslut tog vi på oss gummistövlar och gick ut för att göra den fin. Två timmar senare var den tjusig och det blev mat inne hos Patrik och Annie (Davids syster och hennes kille) där även hans andra syster Malin var. Korvstroganoff blev det, gott. Dock har jag aldrig ätit det med mackaroner förr, men det gick fint det med;) Spelade Den försvunna diamanten efter, David och jag kampade om diamanten, men han vann den lilla snorbusen! När de andra skulle se på Let's Dance gick vi in till David och kollade på film. Först blev det Law abiding citizen, den var rätt bra faktiskt. Och efter det blev det en film till, The Illusionist, den varockså bra. Härligt med bra filmer!:)

Idag kom pappa och hämtade mig vid 10, David skulle på Innebandymatch i Hallstavik, samling typ 10.30. Så just nu spelar han match, min duktiga kille:) Själv ska jag åka och jobba 17-21 ikväll. Efter jobbet åker Lina med mig hem:) Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0