Varför är det så?

Den som gör en som mest lycklig, är oftast den som även sårar dig mest. Varför är det så? Det suger ju så jävla hårt! Vad den personen säger och gör är det man tar åt sig mest utav. Jag hatar det så jävla hårt just nu! Idag är jag så jävla ledsen. Jävla skitdag, eller kväll snarare!
Jag är inte mig själv just nu. Det är på grund utav dig. Jag vill vara dig till lags, jag vill vara god nog för dig, jag vill vara den du älskar mest, jag vill vara den du delar allt med.
Jag är egentligen en sjukt envis person, jag ger mig aldrig, inte fören jag vet att jag verkligen har fel om jag nu har det. Men när det kommer till dig, då ger jag mig. Jag vill inte, men jag gör det för jag vill att allt ska vara bra. Ingen stor sak, men ibland sårar saker mer än vad du kanske tror...


Kommentarer
Postat av: Ecstasy

självklart blir man mest ledsen över den man älskar mest, eftersom man är mer mottagbar och då även sårbar för kritik.. Sitter själv i samma sits, man ger sig, för att vara den andre till lags och göra honom lycklig. Men man får inte tappa bort sig själv heller. Vilket man lätt kan göra. Antagligen är det en anledning till varför de kallas att kärleken är blind.. Hoppas allt löser sig, för det gör det, frågan är bara när och på vilket sätt. Du är fiin som fan Bella komihåg de! <3

2010-06-02 @ 23:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0