Six months!

Igår var det min och älsklingens 6 månaders dag. Shit vad tiden har gått fort, but I like it! <3
Började dagen med sovmorgon, sedan hem till honom för att jobba. Sedan blev det lite sovtajm och lite fix. Avslutade kvällen med bio, vi såg Remember me, riktigt bra film! Var sååå nära att jag grät i slutet haha. När vi kom hem laddade vi hem Kick-Ass, den var helt ok.

Vaknade i morse med täppt näsa och halsont. Usch vad sämst! Så nu är jag sjuk, feber har jag också.
När älskling skulle till skolan tog jag en tripp på stan med mamma och systet. Inhandlade studentpresenter till älskling. Jag är supernöjd! Hoppas han också blir det bara. Varför är det så svårt att köpa presenter åt grabbar?


David, jag älskar dig mer och mer för varje dag som går<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0