Pigg, nu!?:O

Har nu försökt somna om sedan klockan 05.42 då hjärtat steg upp. Såklart har det inte funkat, och jag sitter nu därför vid fisens dator i hopp om att tiden ska bli 08 någon gång så att mamma kommer och hämtar mig. Hjärtis är på jobbet och jag har bajstråkigt. Inte ens trött?! Vad är det för fel på mig...
Hur som haver, igår var jag ute i flera timmar för första gången sen operationen och jag var social. Det var paintboll som gällde med ett gäng galningar. Jag var så klart inte med och spelade utan satt vid sidan om tillsammans med Lollo och skrattade åt alla andra. Sedan blev det Donkish med hjärtis och Lollo. Hann även förbi Angie och lämna pengar innan vi for hem till hjärtis. Jag var så sjukt mätt efter vår lilla matpaus och var rätt trött efter att faktiskt ha varit ute och "aktiv" i flera timmar. Min kropp är inte rikitgt van vid det ännu. Mådde rätt kasst när vi kom hem så jag "slängde" mig i sängen direkt (efter att ha borstat tänderna, för det var det allra första jag gjorde när vi kom hem) i hopp om att må bättre. Hade en riktigt mysig stund innan vi somnade (läs David somnade vid 23 snåret), vi låg och pratade om massa olika saker, det tycker jag är mysigt:)
Efter någon timme somnade även jag. Har sovit rätt bra i natt faktiskt och idag känner jag mig rätt pigg. Magen känns rätt bra också, bättre än igår. Skönt! För ikväll är det middag hos Elin, mysigt! Jag undrar vad hon ska bjuda på för smaskigt:D

Nej, nu fick jag sms av mamma som åkte hemifrån, så nu ska jag klä på mig så jag är redo när hon kommer:)
Just det, jag fick hem min telefon igår:D Så nu ska jag hem och ladda den för fullt så jag kan leka med den sen hihi.

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0