Luktade lite illa...

Nu är det snart fyra dagar sedan they took away my blindtarm. Börjar kännas rätt bra i magen, men jag är fortfarande inte pigg i knoppen. Blir yr om jag är uppe och går för mycket. Jag är dock som jag är och trotsar detta så klart. För jag SKA vara bra till helgen! Jag tänker inte ligga i en säng i mer än 7 dagar, ALDRIG.

Ni som är känsliga för äckliga personer, ni bör sluta läsa nu.
Idag har jag duschat, japp första gången sedan operationsdagen. Jag var ju tvungen att duscha med specialtvål innan jag skulle in och sövas, även fast jag verkligen inte ville för att det gjorde så ont att stå upp. Anyway, I did it! Och sedan dess har mitt hår sett förjävligt ut! Som ett skatbo, krulligt och tovigt!
Men så idag, tog jag kraft och duschade. Mamma fick stå utanför och vara beredd på att jag kanske skulle svimma eller något (jag är livrädd för att svimma/ramla i duschen och dö där) liknande. Det gick bra i alla fall:) Så nu är jag fresh as hell! Har trotsat min kropp igen, efter duschen gick jag ut en sväng till Nina (min systers kanin) och hälsade, lilla pluttan ville gosa, så lite gos fick hon. Dock genom "stängslet", men gos var det och hon gillade det. Nu är jag yr efter min lilla vandring, som var ungefär lika lång som ett varv runt vårt hus, men ute har jag varit! Skönt.

Nu ska jag be min snälla mamma att föna mitt hår, för det klarar jag inte av själv. Sedan ska jag platta hårert och vila lite innan min Kärlek kommer.

Ha en fin dag mates!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0