Kass update, I know!

Fett länge sedan jag skrev, I know! :O
Har helt enkelt inte haft tid eller lust. Har hänt en hel del. Tjejmiddag hos Arre, Amanda och jag har haft födelsedagsfest, jag har hunnit fylla 20, jag hade en superbra dag och kväll. Fina presenter dessutom. Midsommar har jag hunnit med att fira och jag har även hunnit med att ta mitt första dopp för i år. Det skedde igår ute i bresse tillsammans med älsklingen, Tim och Joel. Jobbat lite har jag också gjort.

Idag var en seg och tråkig dag. I morgon blir det stek i bresse med snygga brudar, sedan på kvällen/natten blir Twilightmaraton i Uppsala med älskling och hans systrar Malin och Annie:)
Så där ja, en snabb liten update i alla fall;)

Skön låt med Rihanna - Te amo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0