Helgen

Denna helg har spenderats helt med min kärlek. Mina päron har varit i Trollhättan hos mina kusiner. Storkusinen har tagit studenten. Jag åkte inte med då jag fortfarande inte varit på topp efter operationen och därmed inte var så sugen på att sitta i en bil i cirka 5 timmar.

I fredags var vi hemma hos mig, jag lagade mat och fixade mys. Vi åt sjömansbiff med potatissallad. Sedan for vi in till Joar för att David skulle ha lite ljudprylar inför spelningen på lördagen. Tog dock längre tid än vi räknat med. När vi kom hem blev det räkor (som jag skalat, typ 100 st) med aioli och vitlöksbröd. Mumsigt värre! Jag älskar räkor. Jag hade hyrt en film, som jag dock inte minns namnet på, men den var rätt bra faktiskt. Vi avslutade kvällen/natten med jordgubbar och glass/mjölk. Blev en sen natt för en gångs skull, somnade inte fören 03.30 någon gång. Mysigt!:)

I går (lördag) gick dagen i Davids anda. Det vankades spelning. Fixade och trixade under dagen sedan for vi iväg till Sigtuna runt 17-snåret. Där var det 17-årsfest aka Fjortisfest;P Det var helt okej, nästan lite kul till och med haha. Mådde dock inte så bra i slutet, mycket ljud (inga öronproppar), mycket bas, MYCKET strob och äcklig rök. Jag HATAR den där jävla rökmaskinen, den luktar så sjukt äckligt. Trodde aldrig de skulle orka hålla på till längre än 01 (02 var sluttiden dock), men de orkade tills det blev stort slagsmål bland alla grabbar vid cirka 01.30. Då slutade vi spela och började packa ihop, skönt värre tyckte jag haha. Var hemma runt 03 typ, somnade direkt gjorde vi båda två.

Drog oss i morse, det är så skönt. Gick upp typ 12, käkade frulle sedan körde finaste hem mig för han skulle fixa massa med lite boys idag.

Ikväll blire tvtittande och sedan kommer finaste hit och sover! MYS!:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0