Comeback

Yes, nu har jag gjort comeback på jobbet (donken). I tisdags jobbade jag 15-22, det gick finfint. Började i kök, sedan lobbyn och sist kassa. Så var lite överallt, det gillar jag. Ingen idé för att vara i kök typ eftersom jag inte kan lyfta tunga saker eller böja mig ner typ haha.
Idag jobbade jag 16-20.15, kassa hela tiden, gick rätt bra. Annars har inget speciellt hänt idag, var in till stan en snabbis (mindre än en timme) för att köpa present till Amanda tillsammans med Caroline och Kamilla. Blev mycket bra, tror hon kommer gilla det!:)

I morgon är jag ledig och ska då åka och handla tillsammans med Amanda inför vår födelsedagsfest vi ska ha på lördag:) Sedan blir det tjejmiddag hos Astrid, nice värren! Tycker om att vi gör saker tillsammans i veckorna vi tjejer:)


Gillar ni den?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0