En månad...

Idag är det prick en månad sedan jag bloggade senast. Som ni märkt har jag tröttnat lite, eller jag finner inger att skriva om direkt. Så därför får ni kika in nör ni känner för det så får ni se om det hänt något speciellt:)
I morgon åker jag, Astrid, Millan och Linda ner till Elin i Strömstad. Ska vara där till på söndag. Mysigt ska det bli:) Annars så rullar allt på, färgat och klippt håret, fortfarande tillsammans med min kärlek David, (vi ska flytta ihop i vinter) sommaren är snart över och då bärjar en ny termin på komvux, samhäll och geografi blir det. Sedan har jag planer att utbilda mig till florist. Vi får se vad som händer:)
Ha det bra!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0