Today is THE day!:)

Idag kommer hjärtat hem:D Eller i kväll snarare. Jag har längtat sååå mycket! Planen var ju att vi skulle sovit tillsammans redan i natt,men eftersom han har slagit ut tre tänder så blir det inte så. Jag låter väl jätteelak, men jag vill inte se honom när han ser ut så. Usch, jag kommer bara bli ledsen och tycka det är obehagligt typ:S Jag vill ju pussa på honom, men det kan jag ju inte göra när han har en fet fläskläpp och inga tänder liksom.
Kamilla och jag bestämde i fredags att jag ska komma till henne när hon slutat jobba. Ska sova där, käka och så. Nice nice!

Igår var det jobb, gick bra, men usch vad jag hatar rusherna! Kan folk bara sluta dyka upp exakt samtidigt:P
Nu blir det fruskost, sen ska jag faktiskt göra mina psykologiuppgifter i förväg, så jag slipper tänka på dem. Kommer ha saker att göra varje dag nu, så ska försöka hinna med både måndagens och tisdagens uppgifter redan idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0