Plugg plugg..

Idag har jag pluggat hela dagen! Steg upp runt 12, började nästan direkt med psykologin. När jag var klar med den och kände mig rätt nöjd insåg jag att den inte behöverlämnas in senaste den 12 mars!:O Här har jag stressad i onödan! Det betyder alltså att jag hade kunnat jobba matte de timmarna istället! Vad irriterande. Aja, nu är jag typ klar med psykologin i alla fall. Även med datorkunskapen. Matten som är viktig har jag inte tagit tag i än, ska göra det nu innan hjärtat kommer hit. Usch jag fasar över att öppna boken... matte är INTE min grej. Har prov på tisdag, och jag är lite nervös faktiskt. Känns inge bra, well ska nöta boken en timme typ nu då. Så får jag väl nöta på söndag också.

Just det har städat mitt rum och färgat håret också:)

Puss och kram på er små korvungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0