Knasigt...

Bloggen har kansat, så det har inte funkat att skriva.
I fredags var det party. Astrid fyllde 20, firade det där med henne och hennes vänner, middag och trevligt sällskap:) Sedan gick Millan och jag vidare till Julia runt 22, eller vi åkte taxi faktiskt haha. Trevligt där med, dock inte så mycket av vårt folk kanske. Drog sedan till Joar runt 00. Där var hjärtat, han var uttråkad, men jag hade ju precis kommit så en timme eller två skulle vi stanna. For hem sedan vid 02, då pappa kom och hämta oss två:)

I lördags åkte hjärtat för att träna fotboll vid 10 och sedan spela innebandymatch vid 15-tiden. Jag åkte in till stan vid 18-tiden hyrde film och for till Maxi för att handla inför vår myskväll. David han dit samtidigt som mig, handlade kyckling, godis och sånt mumsigt. Åkte hem till honom och började direkt fixa för middag. Det blev mumsigt, kyckling och egengjorda potatisklyftor med beasås, skulle gjort krasse, men inte fanns det någon krasse på maxi inte! Bajs på det. Kollade sedan på Australia och Amusement:) Australia var fin och bra, medan Amusement inte var så bra, rätt dålig faktiskt. Mysig kväll med världens bästa David!<3

Idag gick vi upp runt 11 och jag åkte hem direkt, David skulle på innebandymatch, igen. Japp han tränar mycket min lilla plutt. Kom hem och kollade lite tv, sov sedan två timmar typ. Och vid 18-tiden började jag plugga matte, blev klar för en timme sen ungefär. Hade paus under En annan del av köping och lite då och då. Så matteplugg har jag haft i cirka 5 timmar idag. Duktigt av mig! Nu är jag typ redo för provet på tisdag. Skönt!

Nu ska jag nog ta och lägga mig och försöka sova, ska in med bussen vid 10 i morgon. Börjar inte fören 13, men ska göra lite annat innan dess. Så sov gott alla sötnötter!:)


Millan, Astrid & jag hos Astrid på födelsedagsfirande:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0