I'm the best!

Det blev qualitytime med David igår:D Love it!
Idag blev jag hemma från skolan, vilket nog inte gjort så mycket. Verkar som om vi ska jobba rätt självständigt på matten, och jag har gjort klart typ allt hon pratade på förra lektionen. Engelskan är klar också inför imorgon och psykologin har jag skickat in! I'm the best!
Har även varit på garderobsmöte hos Yenny, skrev schema för februari och en bit in i mars:)

Nu har jag ätit två goda knäckemackor med kaviar och ost på och druckit ett glas oboy till det. Gott! Nu ska jag faktiskt klä av mig och krypa ned ensam under mitt mysiga täcke! Är rätt trött, men funderar på att läsa lite kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0