Det är faktiskt synd om mig just nu...

Ligger död i min säng. Inte död kanske, men bajsigt sjuk. Tycker till och med synd om mig själv. Blev sjuk igår. Har rätt hög feber runt 38 hela tiden, uppåt och nedåt pendlar det. Hoppas den försvinner i morgon. Har även ont i halsen, kan typ inte dricka och nacken verkar som satan. Känner mig helt enkelt inte på topp. Min vän Caroline har hejdå-party och jag kan inte deltaga. Det suger rätt hårt. Hon ska vara borta i 3 månader med sin syster och jag kan inte säga hejdå. Hon åker på torsdag och kommer hem i mars. Kommer sakna henne!<3
Sen suger det också att David, mitt lilla hjärta åker till alperna på fredag morgon och kommer inte hem fören den 17e:( kommer sakna honom mega mycket!

Well har inte skrivit något sedan nyårsafton, och det har väl inte hänt så mycket. Jobbat, festat och hängt med David:) Nyårsafton var bra, men kunde varit bättre, var way too sober! Avslutade natten hos hjärtat i alla fall:) Och dagen efter hängde vi i pulkabacken några timmar och for sedan hem till mig.
I Lördags var det utflyttningsfest hos Millan som gällde, hon lämnar Ghettot på fredag:D Och vi avslutade på Joar. En väldigt tråkig kväll på Joar tycker jag, var åter igen nästan helt nykter. Tråkigt. David låg kvar här hemma dagen efter medans jag var och jobbade. Han stannade kvar även den natten:) Och åkte hem igår.

Nu ska jag nog snart ta mig en panodil och sedan försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0