Dagarna rusar förbi!

Oj oj, i söndags var det Angelica som var min lilla gästbloggare, trevligt värre!:) Som hon berättade var vi hos Lina, bastade, kollade film, fettade och skrattade, rätt bra sammanfattning. På måndagen tog vi bussen in till stan, lönen kom och så klart var jag tvungen att köpa något. Blev ett par snygga boots/stövlar på Scoop, var ju trots allt 30% på dem hehe. Köpte en tröja på Selma också:) Sedan begav Lina och jag oss till Körskolan, hade min första körlektion, gick rätt bra faktiskt. Sedan kom hjärtat och plockade upp mig och vi for hem till mig.
Lagade mat och myste lite, sedan drog han på träning och jag for till Millan medans. Efter det åkte vi hem till mig och sov.

I igår var det skola, gjorde stan med Millan, köpte en ny mysig tröja:) Bokade klipptid och köpte hårfärg och hade min andra körlektion, gick ännu bättre denna gång. Sen hem, och då hade mina skor från Melba.se kommit! Ett par korta uggs, mycket finare i verkligenheten än på bild, så det var positivt. Gav förslag till hjärtat att jag kunde sova hos honom efter hans träning, men han hade ingen så han hämtade mig direkt efter skolan istället. For dit, grillade korv i öppna spisen och hade det allmänt mysigt:)

Idag var det skolan, gick bra. Helt okej dag. Inget jobbigt liksom. Klippte mig och träffade Ange för en jättesnabb lunch/fika haha. Skulle med bussen hem vid 13.47, den hade inte kommit efter 20 min då mamma ringde, så åkte med henne och handlade istället. Så klart kom bussen direkt när jag gått därifrån haha. Hade ju tänkt plugga satan idag, har jag gjort det? Nej. Har sovit mycket, har varit såå trött och haft huvudvärk så det behövdes. Men nu ska jag faktiskt göra min engelska innan jag ska sova så jag har en sak mindre att göra i morgon.
Hemstudiedag i morgon typ, så ska nöta matteboken, så jag blir redo för provet som är på tisdag. Jag är faktiskt riktigt nervös och stressad inför det!:O Sen MÅSTE jag göra min psykologiinlämningsuppgift som ska in på fredag senast 12.00, så den ska skickas in i morgon kväll. Sen ska jag även hinna göra datorkunskapsuppgifterna, men det kommer i sista hand faktiskt. Sedan där runt 22.30 någon gång kommer David hit och sover:) Mysigt! Blir mycket David denna vecka och det är inte mig emot! I like it alot!:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0